Personel Özlük Birimi Memuru: Büşra OKTAR
Birim: Personel Özlük Birimi
Görev Adı: Personel Özlük Birimi Memuru
Amir ve Üst Amirler: İdari ve Mali İşler Müdürü, Başhekim
Görev Devri: İdare tarafından belirlenen ilgili personeldir. Herhangi bir sebepten ötürü görevde olmayan personelin yerine idare tarafından belirlenen personel vekalet eder.
Görev Yetki, Temel İş ve Sorumluluklar:
1- Personel-Özlük hizmetlerini yürütmektir.
2- İzinlerin aktarılması, izin ve raporların takip edilmesi, yazışmaların yapılması, bilgisayara ve deftere işlenmesi ve dosyalanmasıdır.
3- Terfilerin bilgisayara işlenmesi, yazışmaların yapılması, mutemetliğe bildirilmesi, takibinin yapılması ve dosyalanmasıdır.
4- Yurtdışı izinlerinin ve pasaport yazılarının yazılması, takip edilmesi ve dosyalanmasıdır.
5- Askerlik, doğum vs. gibi nedenlerle olan ücretsiz izin yazılarının yazılması, evraklarının takip edilmesi, mutemetliğe bildirilmesi ve dosyalanmasıdır.
6- Maaş ödemelerine esas izin, rapor, ücretsiz izin vs. gibi bilgilerin listesinin mutemetliğe verilmesidir.
7- Günlük olarak kurumda fiilen çalışan personel sayısının (günlük hazırlanan iaşeye esas) ambar birimine yazılı olarak bildirilmesidir.
8- Personel sicil raporlarının hazırlanması, takibinin ve yazışmalarının yapılmasıdır.
9- Personel mal beyanlarının süreleri içinde hazırlanmasının temini, yazışmalarının yapılması, muhafaza edilmesi ve takibinin yapılmasıdır.
10- Tedavi yardımı beyannamelerinin hazırlanması, takibinin yapılması, dosyalanması ve kayıtlarının tutulmasıdır.
11- Kurumda göreve başlayan personelin başlama yazılarının yazılması, başlama evraklarının takibi, mutemetliğe bildirilmesi, bilgisayara işlenmesi, dosyasının açılmasıdır.
12- Kurumdan nakil, emeklilik, istifa, ölüm vs. gibi nedenlerle ayrılan personelin yazışmalarının yapılması, evraklarının takip edilmesi, bilgisayardan düşülmesi, arşiv kayıtlarına işlenerek dosyanın arşiv düzeni sağlanarak arşive kaldırılması, mutemetliğe bildirilmesidir.
13- Geçici görev ile gelen ve giden personelin yazışmalarının yapılması, evraklarının takip edilmesi ve mutemetliğe bildirilmesidir.
14- Stajyer öğrencilerin, döner sermayeden ücretini alarak kurumda görev yapan personellerin yazışmalarının yapılması, evraklarının takip edilmesi, ilgili birimlere bildirilmesidir.
15- Maaş ödemelerine esas hazırlanan personel bildiriminin kontrol edilerek imzalanması ve takibinin yapılmasıdır.
16- Kurum içinden veya dışından gelen şikâyetlerin değerlendirilmesi, soruşturmalar ile ilgili yazışmaların yapılması, evrakların takibi, ilgili birimlere bildirilmesi, muhafaza edilmesi ve dosyalanmasını sağlamaktır.
17- Kurum içinden veya dışından gelen-giden genel yazıların yazışmalarının yapılması, takip edilmesi ve dosyalanmasını sağlamaktır.
18- İç tamimlerin yazılması, takibi ve (varsa ilgili genelgesiyle birlikte) dosyalanmasını sağlamaktır.
19- Yönetmeliklerin, genelgelerin, resmi gazetelerin, tamimlerin takibini yapmak, dosyalanması ve arşivlenmesini sağlamaktır.
20- Hastane idarecilerinin (başhekim, müdür) yazıları ve çalışan personelle ilgili dilekçe ve tayin talep yazılarını yazmaktır.
21- Personel listelerinin, personel devam çizelgelerinin, bakanlığa gönderilen formların hazırlanması, takibi, yazışmalarının yapılmasını ve dosyalanmasını sağlamaktır.
22- Personel biriminin diğer çalışanlarıyla da istişare edilerek birimin ihtiyaç taleplerinin yapılmasını sağlamaktır.
23- Görevlerini mevzuat hükümlerine göre ve zamanında yapmaktır.
24- Personel birimindeki dosyaları düzenli ve temiz tutmak, muhafaza etmek, gizliliği olan bilgi ve belgeleri oda dışına çıkartmamak ve yaptıkları yazışmaların suretlerinin ve diğer evrakların dosyalama işlemlerini günü gününe yapmaktır.
25- Personel biriminde siciller, soruşturmalar, özlük hakları gibi gizlilik esasını oluşturan bilgi ve belgelerin bulunmasından dolayı birimde çalışan görevli personellerin dışında herhangi birisinin birimde oturtulmamasına, iş ve işlemlerin yürütülmesinde de bu duruma özen gösterilmesine, gizlilik ilkesine dikkat etmek mecburiyetindedirler.
26- Görevini, kalite yönetim sistem politikası, hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütür.
27- Yukarıda verilen görev, yetki ve sorumluluklar yerine getirilirken sorumluluk yetki ve iletişim planında belirtilen birimlerle yatay ve dikey ilişkiler kurarak faaliyetlerini sürdürürler.
28- Yasal mevzuatlar çerçevesinde çevreyi korumak ve geliştirmek için gerekli çalışmaları yapar.
29- Amirleri tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmektir.
30- Hastanenin kalite politikası doğrultusunda ve birimine ait mevzuat, prosedür, yönetmelik ve talimatlara uygun çalışır.